Čas na hodiny

V dnešním článku jsem pro vás připravila inspiraci opět na něco praktického a velmi jednoduchého. Asi před 10 lety jsem si koupila základ na hodiny a jednoduše na plochu ciferníku zažehlila ubrousek. Přestalo se mi to ale líbit (manželovi se to nelíbilo nikdy, ale dlouho nic neříkal). Z důvodu zvýšené prašnosti u nás doma jsem se držela 2D zdobení.

Toto jsou hodiny v původním stylu


Na ozdobení hodin jsem potřebovala tento materiál:

bílý papír ve velikosti ciferníku (stačí obyčejná čtvrtka)
bílá strukturovací hmota na rám (obyčejná akrylovka nekryla tak dobře)
maskovací páska či washipáska
štětec
inkoust
razítko

Hodiny jsem rozebrala. Rám jsem natřela bílou strukturovací hmotou. Aby se mi podařilo zachovat tvar jednotlivých částí rámu, zalepila jsem vždy nenatíranou část washi páskou. Díky tomu se mi podařilo jednoduše natřít a zachovat zešikmené rohy.


Vybrala jsem razítka. (Tady vsuvka. Ciferník jsem dělala u kamarádky Jitky a ona mi ukázala razítka travin a po projití všech jejích razítek jsem skončila u těchto travin, protože byly prostě fakt nejlepší.) Nejprve jsem přemýšlela o černém inkoustu, ale dala jsem si (opět) poradit a vybrala jsem šedý. Teď jsem moc ráda. Otištění razítek jsem si nejprve vyzkoušela. Nešetřete  čas ani papír, vyplatí se to!

A zde jsou hotové a smontované hodiny.


Na podobné scrapbookingové či stamping projekty můžete využít všechny předměty určené pro decoupage. Navíc můžete takto upravené hodiny darovat jako dárek někomu blízkému. 

Tak co? Je čas na hodiny? Můj muž je konečně s hodinami spokojen. A to mi to trvalo jen 10 let. :-D


Komentáře

Oblíbené příspěvky