Jednoduchá vánoční přání

V jednoduchosti je síla 

aneb jak udělat krásná vánoční přáníčka bez vyřezávacích šablon a jiných speciálních udělátek :D


Když jsem přemýšlela o čem bude můj další článek, tak jsem v měla v hlavě spoustu krabiček a technik. 
Napsala bych o přáníčkách, která dělám běžně, ale ne každá má šuplík naplněný tolika razítky a vyřezávaček a tak jsem improvizovala a pomohla si jen s pár věcmi. 

Neumím moc dělat jednoduchá přáníčka a obdivuji ty, které to umíte. Mám vždy pocit, že mi tam něco chybí a nakonec je to přání o několika vrstvách.



Takže co potřebujeme? Nic extra. Vše dostupné. Vlnitý papír, razítkovací polštářky, perličky, mašle, oboustranku, zlaté či stříbrné samolepící obtisky. Razítka jakékoliv vločky.


První přání jsem udělala hnědé. Nalepila jsem obdélník papíru a přilepila washi páskou


Poté jsem razítkovací barvou vytvořila šmouhy kolem dokola. Razítky vločka jsem libovolně tiskala vločky různých velikostí. 


Obdélník jsem sundala a místo něho nalepila stejně velký obdélník z vlnitého papíru, na který jsem ještě nalepila stuhu a mašli. Wycinanka má krásné vločky tak jsem jí použila také, jde ale sehnat i jiná vločka z překližky. Podívejte se třeba na Katuans.com   využijte dopravu zdarma. :)


Druhé přáníčko jsem vytvořila modré. Stejným způsobem jako předchozí.



Vystřihneme si hvězdičku větší a menší, které nalepíme na sebe. Místo stuhy jsem použila stříbrný provázek.


Sem tam jsem nalepila samolepicí stříbrné hvězdičky.

Třetí v zelené barvě jsem ozdobila velkou hvězdou. Šmouhu jsem vytvořila uprostřed a kolem jsem natiskala hvězdičky. Tady jsem si vyřízla velkou hvězdu šablonou, ale jde i ručně. Navázala jsem zelenou mašli a bylo hotovo. Jednoduše rychlé.




Děkuji za pozornost, krásný den.

Článek připravila : Lucka



Komentáře

  1. Děkuji moc. Opravdu přáníčka jdou udělat i z pár věcí. Když jsem začínala tak jsem si třeba koupila pidi vločky na stromek v OBI a různé větvičky, které jsem pak nastříhala na kousky a lepila je. Taky to vypadalo super. Asi se k tomu vrátím.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná přáníčka. Super návod. Určitě si je liftnu. Moc se mi líbí ta velká vločka od Wycinanky.
    Přiznám se, že se mi také pořád zdá přání (i stránka) prázdné a tak přidávám a vrstvím. A říkám si, jak to ty holky dělají, že použijí jednu věc a je to paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky nechápu jak to můžou zvládat :D. Toto jsou má jednoduchá prání po několika letech. Přesně ten pocit, že je to málo a že tam prostě ty papíry a dekorace musím nacpat. Pak kouknu na stránku a holky hážou na timeline krásná jednoduchá přáníčka a já valím oči a říkám si jak to dělaj?

      Vymazat
  3. Taky se mi to hrozně moc líbí. Jsou to opravdu krásná přání a jestli bude chvilka, zkusím si ho doma. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký...holt v jednoduchosti je krása :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky