Vánoční visačky

Těšíte se na Vánoce? Vánočně se můžete naladit klidně uprostřed houbové sezóny. Třeba výrobou vánočních visaček.



Dostala jsem objednávku na 15 ks visaček v barvách: červená, bílá, stříbrná. Později byla objednávka navýšena na 30 ks. Domluvili jsme si velikost visačky 6x7,5 cm.

Pokud zvolíte tento rozměr, uděláte z jedné čtvrtky velikosti 30,5 x 30,5 cm celkem 20 visaček. Zbydou vám dva půlcentimetrové proužky. Osobně jsem však používala zbytky papírů. Udělala jsem si z pevné čtvrtky jednu visačku jako šablonu a pak jsem ze zbytků jednobarevných papírů dělala základy visaček.




Čím zdobit? Projděte své zásoby. Najděte proužky papírů, nepovedené výseky, darované ozdůbky, které jinak na přání neuplatníte. Použijte washi pásku, malé kovové ozdoby, dřevěné ozdoby, perličky a kamínky. Stříbrné výseky jsem vyrobila ze starých novoročních přání, které jsem vytrhala z nějakého katalogu. Sbírejte proto různé obaly a papíry, které byste jinak vyhodili. Možností je opravdu hodně. Hotové visačky rychle přibývají.




Když jsem donesla červeno-bílé visačky na ukázku zákaznici, zahlédla je druhá zákaznice a objednala si také várku. Tentokrát v barvách červená-zelená-zlatá (případně hnědá).






Použitý materiál:
jednobarevné papíry pro základ visaček
zbytky vzorovaných papírů - nemusí být vánoční, stačí proužky, puntíky, čtverečky
dekorace: perličky, kamínky, svorky, zbytky stuh
washi pásky

Doufám, že vás visačky budou bavit tak jako mě a že vás taky vánočně naladí.
A jestli se do toho pustíte, pochlubte se a pošlete nám fotku.


PS: Než jsem dopsala tento článek a dofotila visačky, dostala jsem další objednávky. Přibyla barevnost bílo-modrá a znovu se objevují výše uvedené visačky.


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky