Beruškové přání - TRIFOLD CARD

Nedávno jsem dostala objednávku na přání s beruškami. Nebyly určeny ani barvy, ani tvar, ani styl. Tak jsem se rozhodla pro skládané 3D přání TRIFOLD CARD, do které jdou schovat další berušky. Jak jsem postupovala a jak přání dopadlo vám popíši níže.

TRIFOLD CARD je přání ve výsledku 15x10 cm velké. Jako základ jsem použila běžnou čtvrtku, která nemá celých 30 cm. Potřebujeme tedy obdélník 15x28,8 cm.


Tímto způsobem jsem získala menší plochy, které jsem jednoduše polepila barevnými papíry. I když zas tak jednoduché to nebylo, protože jsem se trápila s barevností. Nakonec jsem vybrala červeno-bílý čtvereček a žlutý puntík. Oba papíry jsou z eshopu od Katky. Ten druhý je z Kitu ke dni matek. Doplnila jsem je zbytky papíru, kde se objevují obě barvy a propojují je.

Přání je hotové. Teď ještě berušky. Nemám big shot a neměla jsem nic ve svých zásobách. Říkala jsem si ale, že beruška je jen pár koleček. Nejprve jsem vyráběla velkou berušku. Nejhezčí byla zároveň ta nejjednoduší.

Velká beruška: raznicí na kolečka jsem si připravila černé a červené kolečko. Červené jsem rozstřihla napůl. Vystřihla jsem si věší kolečko na hlavičku. Krovky jsem zvýraznila hnědou, aby působily plasticky. Slepila jsem. Na krovky jsem nalepila třpytivé tečky z KIKu. Mám je už dlouho a pořád jsem nevěděla, jak je využít.

Malé berušky: čísté bílé kolečko jsem fixou rozpůlila, namalovala jsem tečky a vybarvila fixou. I zde jsem lehce zvýraznila hnědou. Kolečko z děrovačky jsem nalepila jako hlavičku.


Pro velkou berušku jsem chtěla také tykadla. Na černý provázek jsem navlékla černé korálky a přilepila. Přilepila jsem k hlavičce oboustranou páskou. Níže beruščí rodinka ještě bez tykadel.


A zde je již detail přání a beruška s tykadly.


Přání má základní velikost cca 15x10 cm a vejde se do obálky. 



Po rozložení se objeví místo na text a další berušky.

TRIFOLD přání je bezva na využití menších kousků papíru a lze ho využít jak na svatební, miminkovské tak čistě narozeninové přání.




Chtěla bych vás všechny povzbudit. TRIFOLD CARD není vůbec složité. Možná se chvilku budete trápit s ohýbáním, co patří ven, co dovnitř. Ale jistě najdete i nějaký videonávod s návodem. Pro vyhledávání zkuste zadat TRIFOLD CARD tutorial.

Přeji vám, ať je vám krásně tvořivo.


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky