Velikonoční taštička a interaktivní přání


Kdo se chystá na Velikonoce?:-) Já tedy svátky jara nějak nemiluji, ale letos mě zaujaly vyřezávací šablonky s velikonočními motivy, co může být sladší než velikonoční zajíček a kuřátko, že...?:-))) Ačkoliv v mé nevelké sbírce šablon převažují základní tvary, rámečky a další praktičnosti, velikonočním zvířátkům jsem nedokázala odolat. Hned jak dorazila, sedla jsem a začala řezat a Vám jdu dnes ukázat, jak jsem si s nimi pohrála. S výřezy jsem si ozdobila taštičku a vyrobila interaktivní přáníčko, k tomu přidám také návod.

Taštička je dozdobená velice jednoduše, jako bonus má mašličku na sponce, která jde sejmout:


A teď už jdeme na to interaktivní přáníčko:-) Výsledkem bude, že nám z vajíčka vyskočí kuře:


Jelikož nemám vyřezávací šablonku na vyřezání vodícího otvoru, pomohla jsem si děrovacími kleštěmi. Přibližně jsem odměřila v jakém rozsahu se bude skořápka pohybovat a udělala dva otvory, které už pak jdou jednoduše prostřihnout nůžkami:


Teď si musíme podlepit spodní stranu, napřed jsem si vystřihla šipku, přiložila na vodící otvor a těsně oblepila 3D oboustrannou lepící páskou:


Na další fotce je již "vodící mechanismus"?:-))) přilepen na svém místě, je na něm upevněná skořápka a již je připravená 3D oboustranka na přilepení trávy, která zakryje vše, co je potřeba:-) Tudíž na vodícím mechanismu je lepená v jedné vrstvě, na podkladu ve dvou:


Hotovo:


Tak co, navnadila jsem někoho, aby to vyzkoušel?:-)
MĚJTE HEZKÉ DNY!=o)

Komentáře

  1. Radu, máš to krásné a ten "mechanismus" vajíčka je prostě ženiální !

    OdpovědětVymazat
  2. Je to božácké a neokoukané. Jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
  3. Je to skvělé, nevím, jestli jsi mě navnadila na tyto Velikonoce (většinu přání mám už hotovou a připravenou k prodeji), ale určitě si tenhle návod někdy vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak to jsi pilná!!! Já to takto dopředu nestíhám, ale také neprodávám:-)) A jsem ráda, že se návod líbí:-) Děkuji!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky