Zahraniční challenge Fusion Primary

Hezký večer,

další týden utekl, já tak nějak pomaličku začínám vánočně tvořit.. nové zadání Fusion jsem tedy využila k výrobě jednoho z prvních vánočních přání.  Vyzkoušela jsem novinky z eshopu .. pokud nemáte zrovna náladu razítkovat, vybarvovat, sáhněte po obrázkových papírech


Snažila jsem se dodržet předlohy, místo kolečka jsem přidala úžasný krucánkový výsek z nových šablon Memory Box..  můžete se těšit na parádní nálož inspirace od Radky.. nejen na tento krucánek :)


Děkuji Ilče, že se mnou "drží basu" a přání má naprosto dokonalé. :)

ILONAK2


Tvořily jsem dle předlohy



Díky .
Katka

Komentáře

  1. Two beautiful cards! Thanks for joining us at Fusion!

    OdpovědětVymazat
  2. I love the snowy nostalgic scene, and then.. scroll... BAM I see those bright M & M's and I'm smiling all over again!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky