Zahraniční challenge Fusion Chairs to You

Hezký večer,

konečně naskakuju do rozjetého vlaku a vkládám svůj první poprázdninový příspěvek.. a zrovna takové zajímavé téma Chairs to You ..  opět se mi nelíbil barevný obrázek. Barvy by sice šly, ale co ty židle.. už jste dělaly přání se židlemi? :)) 

Takže jak je to první challenge, tak i pár změn. Asi úplně poprvé jsem polepila základ přání jednobarevnou čtvrtkou po celé ploše, dále jsem použila ne tak úplně vánoční barvy, i když přání je vánočně laděno.

V syslírně natištěných obrázků jsem vylovila roztomilého ježečka s dárkem, místo kolečka jsem chtěla použít nějaký věneček, volba padla na vánoční věneček z novinkových šablon Memory box. Pak už stačilo jen doladit čtvrtky a vybrat dekorace ze svých zásob.



Moc děkuji holkám za účast

 ILONAK2


RADKA


PŘEDLOHA


Komentáře

  1. These are all so cute and such wonderful uses of the sketch! Thanks so much for joining us at Fusion.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky