Vánoční přání trošku jinak

Moje vánoční přání jste již viděli na blogu v soutěžní přehlídce Fusion challenge.


Tvořila jsem jej podle sketche, který mi vůbec nepasoval k obrázku a který mi přišel příliš Clean & Simple.


Pak jsem si ale řekla: co když si s každou vrstvou pohraju a dodám ji nějakou texturu? Co když použiji také jiné materiály než papír? Stuhu, moosgummi hvězdičku? Rozhodla jsem se jít do celého procesu více tvořivě.

Použila jsem přibližně tento materiál:
akrylová bílá barva
akrylová pasta bílá (na fotce chybí)
inkoust
šablona
samolepící hvězdička
třpytky a minikorálky
stuhu vlnku nebo krajku




Vybrala jsem papír, který nebyl úplně jednobarevný. Líbilo se mi, že je různě flekatý. Nevypadal tak nudně. Přes šablonu jsem nanesla strukturovací pastu. Nemám gesso. Plně mi na tyto účely stačila pasta z Kiku. Přenesení vzoru nemusí být dokonalé. Nechala jsem volné plochy. Nechtěla jsem plně strukturovaný papír.


Na štítek jsem si připravila jednobarevný papír. Ten jsem přetřela bílou akrylovou barvou. Zde vidíte jak akrylovou barvu, tak papír před a po nanesení barvy. Proužek papíru jsem si nalepila k podložce zespod kouskem washi pásky. Drželo to a zároveň to šlo lehce dolů. Zatímco pasta uschla rychle, akrylová barva potřebovala k úplnému zaschnutí pomoct horkovzdušnou pistolí.


Na světlemodré variantě přání jsem použila bílou krajku. V zásobách jsem měla přesně ten rozměr, co se mi hodil na přáníčko. Aneb: nic nevyhazuji, vše se může hodit. :-) Na tmavěmodré variantě jsem použila šedou vlnovku.


Přestože sketch nemá  žádný provázek znázorněn, rozhodla jsem se přidat ještě další materiál a provázek jsem přes přání uvázala. A když Vánoce, tak rolnička. Kdysi jsem takovou rolničku dostala a teď se mi hodila. Štítek s nápisem jsem lehce otupovala šedým křídovým inkoustem a podlepila 3D čtverečky. Nalepila jsem hvězdičku z moosgummi. Dalo by se říct, že je hotovo, ale já jsem chtěla ještě víc efektu a materiálu. Na této fotce si všimněte, že je na světlemodrém štítku otisk mého palce (vpravo nahoře). I toto místo jsem lehce zamaskovala pár minikorálkami.


Nanesla jsem PVA lepidlo na tři různá místa a posypala třpytkami. Stříbrnými, tyrkysovými a také mini korálky. Nejlépe se mi osvědčilo udělat jedno místo jednou barvou třpytek, zbytek sklepat zpět, druhé místo stejnými třpytkami a teprve potom jsem pracovala na prvním místě druhou barvou.


A protože se mi výsledné přání líbilo, rozhodla jsem se připravit tento blog a pro jeho účely jsem vytvořila druhé přání, tj. světle modré. :-)

Děkuji za nakouknutí,
IlonaK2




Komentáře

Oblíbené příspěvky