Zahraniční challenge FUSION - a new look

Hezký den všem..

jak skončily prázdniny, začala škola, já už netrpělivě vyhlížela nové zadání challenge Fusion..  celý web má nový "kabátek" .. nově je najdete i na instagramu :)) 

s tím novým vzhledem souvisí i zadání soutěže.. opět tvoříme buď podle obrázku nebo sketche..nebo prostě spojíme obojí dohromady.. já se na zádání moc těšila, ale jisté okolnosti mi to překazily.. takže moje přání leží rozpracované v kurzovně... snad se mi do konce týdne podaří jej dodělat a nafotit.. a přístě se polepším.. :)

ale holky z týmu byly aktivní a přání si  podle zadání zkusily.. moc, moc díky..:)

RADKA

Ráďa zvolila zelené odstíny z barevného obrázku.. využila vyřezávacích šablon a vzniklo tak úžasnéééé přání  s roztomilým sloníkem :)


ILONAK2

Ilča si vybrala sketch, zvolila zimní barvy v kombinaci modré, šedé a stříbrné.. na pozadí si vyhrála s maskou a zdobením .. vzniklo tak skvělé vánoční přání..


PŘEDLOHA


Článek připravila : Katka



Komentáře

Oblíbené příspěvky