Opět pozadí, tentokrát monochromatická a vánoční!:-)

Opět za Vámi jdu s technikou na vytvoření pozadí, tentokrát mě zaujalo monochromatické. To znamená, že na ně toho není potřeba až tolik:-)) stačí odstíny jedné barvy, často se pak ještě doplňuje neutrální bílou, protože ta výsledek obvykle posune ještě o jeden level výš.:-)
Na první fotce vidíte začátek mého tvořivého procesu. Z papírových zbytků jsem vybrala větší kus papíru, který měl v sobě vyřezané kolo, což se dá hezky využít. Vzala jsem tři odstíny modrých inkoustů, bílý a stříbrný, ten jsem narazila přes nejsvětlejší modrou, jestli to udělá nějaký efekt. Takto jsem si tedy na zadní straně podkladu pohrála a vyzkoušela, jak barvičky reagují (zatímco náš prcek se za mými zády jal zkoušet silikonová razítka, jak chutnají:-))). Pro tvoření naostro jsem si vybrala střední modrou, protože se mi jevila, že už by mohla jít znát, ale zase ne moc výrazně:

Na další fotce jsou pomůcky a hotový podklad. Měla jsem vytažených hodně motivů razítek, které by se na tuto techniku hodily (jednoduché motýlky, srdíčka, kytičky...), ale vyhrála krásná krajková razítka, která v případě, že se Vám také zalíbí, najdete zde. Na fotce s pomůckami vidíte, že výsledný efekt je hodně jemňoučký:

Když jsem koukala na výsledné krajkové pozadí, dostala jsem ohromnou chuť vyrobit si z něj první mé letošní vánoční přání, jelikož vločky a krajky mají hodně společného. Dostala jsem se ale do takové zimnně tvořivé euforie, že na výsledném přání původní záměr jaksi ustoupil do pozadí vločkám:-)))

Vyrobila jsem tedy ještě jedno přání, které dá krásně vyniknout použité technice:

No nebyla by skvělá třeba i na ozdobení bločku?
Děkuji za shlédnutí článku a těším se na případné komentáře:-)
Mějte hezké dny:-)

Komentáře

  1. Moc pěkný návod i výsledná přáníčka. Velká pochvala!

    OdpovědětVymazat
  2. Mooooc pěkné. Opravdu to klidně vidím i na bločku. Šikovný návod!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Luci, řekla bych, že je to jednoduché a efektní...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná přáníčka! Úplně nejvíc se mi líbí to poslední, takové jednoduché, ale vynikne přitom ta technika a je opravdu efektní!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky