Hrátky s glitry

Hrátky s glitry


Při uklízení pokoje jsem objevila zapomenuté glitry na nehty. Myslím, že je to jedna z věcí, které asi nikdy na nehty nepoužiji, jelikož mé pěstění nehtíků spočívá v rychlém nalakování jedné barvičky, honem honem ať to uschne a šup drhnout nádobí :D
Sice je s nimi práce a moc moc bordýlku, ale nějak se zužitkovat musí, přeci je nevyhodím ;).


Od Optysu mám krásné motýlky z papíru a tak si je zkrášlím a dodám jim třpyt.

Na papír jsem nalepila oboustranné pásky tak, aby mezi nimi byla mezera. Je to proto, protože jsem nechtěla ostříhávat papír kolem tykadel. Třpytky stejně potřebuje pouze na křidýlka.


Potom jsem si papír obstřihla kolem křídel a mohlo začít mé dílko.
Použila jsem vždy 2 barvy třpytek a ty jsem i prstem krouživými pohyby vtěsnala do mezírek.
Pak jsem ještě použila horkovzdušnou pistoli kvůli zafixování. Pozor, nepoužívejte na velký stupeň a moc blízko, jelikož se třpytky spečou a nacucnou k okraji.


Krásně by se vyjímaly na přáníčku jednoduchém jen s použitím akvarelu. Mě to vedlo k síťce a trochu výraznějšímu provedení.



A teď už by mělo konečně nastat to správné teplé léto plné motýlků ;)

Děkuji za pozornost a přeji krásný den!
Lucka


Komentáře

Oblíbené příspěvky