Reportáže z kurzů leden - březen 2016

Hezký slunečný den,

já vím.. ty reportáže z kurzů dost flákám..  často ani nestíhám fotit, jak se zabereme do tvoření.. díky Sabině mám alespoň jeden kurz krásně zdokumentovaný.. a to kurz pro začátečníky práce z Bigshotem.. sledujte hlavní stránku eshopu, kde je rozpis kurzů   ..rezervace a více informací najdete přímo v kategorii Kurzů.  

Kurz práce s Bigshotem je vhodný pro začátečníky, pro všechny, kdo mají zájem o koupi stroje nebo stroj již vlastní a mají pocit, že ho nevyužívají naplno.


na tento kurz si můžete donést vlastní Bigshot, i šablony či kapsy, pro ostatní jsou připravené moje stroje se šablonami.


naučíte se řezat kovové šablony, BigZ i další..embosovat v kapsách i jinak




pokud již stroj máte, můžete si jej donést.. poradíme si i se šablonami, které vám dělají problém při řezání apod.. ukážeme si různé další vychytávky


všechny výseky si odnesete domů k další tvorbě


vyzkoušíme si i práci s inkousty




a to jsem celá já .)



Kurz scrapbook - začátečníci stránka do alba

v tomto kurzu si vysvětlíme základy scrapbooku, ukážeme si alba, pomůcky, probereme úpravu fotek,   vyzkoušíme si různé rozvržení stránek




Kurz 3D přání - v krabičce

přání nemusí být vždy jen ve velikosti A6, čtvercové, velice nápadité je třeba přání v krabičce



krabička naší nejmladší účastnice




Kurz techniky - akvarel... vybarvování

milujete vůni pastelek, distress markery, akvarel? tento kurz je přesně pro vás, je vhodný pro začátečníky.. vyzkoušíte si několik druhů vybarvování






Všechny kurzy se v měsíci střídají.. pokud jste se na některý z nich nedostaly, vyčkejte na další .. pokud jste nedočkaví, můžete mi i napsat na mail k.zilvarova@roon.cz .. lze domluvit i individuální termín.

děkuji za pozornost.
Katka

Komentáře

Oblíbené příspěvky