Přání - paravan

Přání ve stylu paravanu

I když se blíží Valentýn a já jsem v jednom kole a vytvářím spoustu mini přání k dárkům pro milující, tak jsem si pro Vás připravila ještě zimní přání v paravanovém stylu. 
Sníh přišel později a tak je stále aktuální ;)


A jak na něj? Je to velmi jednoduché.
Konečně jsem mohla použít svůj dárek od ježíška. Je jím rýhovací deska. Je v palcích, ale i tak je jednoduché s ní pracovat.

Jako první si rozpočítáme jak velké přání chceme vytvořit. Mám zbylé obálky na přání 13,5 x 13,5 a tak jsem si rozvrhla přání s ohledem na tuto velikost. Tudíž konce na obou stranách udávají 13cm. Poté jsem si zvolila 7 centimetrový střed kvůli obrázku o rozměrech 8cm, aby byl střed užší. 
Tří centimetrové boky středového panelu stačí. 


Na tomto obrázku jsem vyznačila červené a modré čáry. Červené rýhujeme z jedné strany, potom otočíme na zadní stranu a rýhujeme modré čáry.


Abych věděla kolik palců je mých centimetrů, tak jsem si přiložila tento papír jako vodítko ke čtvrtce, ze které dělám přání.


Teď zohýbáme čtvrtku a vznikne takový paravan.










A teď se vrhnem na obrázek. Já si oblíbila děti stavějící sněhuláka.
Obrázek jsem podlepila červeným papírem a ještě pergamenovým papírem.
Ozdobila jsem středovou část a boční části o půl cm menším papírem s vločkami. Je to sada papírů MY MIND´S EYE styl merry little christmas.
Potom jsem utvořila květinovou aranži v dolním rohu a dozdobila půl perlemi, vločkami a mašli z perleťové bavlnky.




Děkuji za pozornost a sněhu zdar ;D
Krásný den!

Článek připravila: Lucka


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky