Bublinkové přání podruhé

Bublinkovou folii a práci s ní jsem vám jednou představila, ale dostala se mi do rukou nová

s obrovskými bublinami a tak jsem pro vás připravila návod na vánoční přání.


Nejdřív jsem si vybrala barvy, které se k sobě hodí. a připravila větší kus fólie.


Barvu jsem nanesla na bubliny.


Použila jsem větší čtvrtku na kterou jsem otiskla fólii a vybrala si kousek, který se mi nejvíce líbil.


Černým inkoustem a kulatým razítkem se vzorkem jsem sem tam udělala otisk.
Aby to vypadalo jako ozdoba.


Pomocí provázku jsem vyrobila mašličky a od každé ozdoby natáhla provázek.
Na mašličku jsem připevnila modrý kamínek.


Na závěr jsem celé podlepila a provázky natáhla.

Přáníčko jsem nalepila na základ a kolem dokola ozdobila fixem.
Samozřejmě nesmí chybět vánoční KETA razítko.


Pokud se vám přání líbí určitě vyzkoušejte i v jiných barevných kombinacích.

Martina



Komentáře

  1. Jé, prima. To se mi líbí! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad. Tady je vidět, že neni potřeba extra razitka ci jiné, aby se vyrobilo krásné přání. Super nápad palec nahoru.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky