Výroba vlastních kytiček

Milé ženy, 

dnes jsem si pro vás připravila jednoduchý návod na výrobu kytiček na ozdobu
vašich projektů. Já kytičky používám skoro všude a mám tudíž velkou spotřebu :-), proto
hledám návody, jak si udělat své vlastní neomezené množství.



Kytička je z pěti výseků na této raznici.


Nejprve jsem si připravila šablonku z papíru, kterou jsem si pomocí dvou přehnutí našla
střed a obkreslila si ho na výseky, které budeme potřebovat. Na gumové podložce si na
označeném puntíku pomocí něčeho ostrého uděláme malé dirky. Já použila nůžky. můžete použít i přímo nástroj na dírky.
Všechny květy potom kousek ke středu nastříháme, tak jak vidíte na obrázku.



V dalším kroku budeme potřebovat buď gumovou podložku, nebo nějaký molitan ( třeba houbičku
na nádobí) a pokud nemáte jako já, všecky ty vychytané nástroje, tak postačí propiska, či něco s
kulatým hladkým koncem. Každý lísteček květiny krouživým pohybem a lehkým přítlakem
vytlačíme, čímž nám vznikne 3D efekt.



Všechny plátky potom navlékneme třeba na špejli a protože začínáme od středu, tak první kytičku
naohýbáme trochu víc k sobě, naneseme lepidlo ve spodní části a navlékáme další a další.



Nakonec do středu navlékneme pestíky nebo vlepíme nějaký ten kamínek, nebo perličku.


Přeji vám příjemné tvoření a krásné letní dny.

Článek připravila : Lucie


Komentáře

  1. Nádherné kytičky!
    Jak to děláš s těmi pestíky? Ustřihneš? Jak to pak drží na přání?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju:-) já je ustřihnu a kousek nechám, tak aby nepřečuhoval ven, nalepím na to lepící tečku a je to:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky