PŘEDSTAVENÍ ČLENEK DESIGN TEAMU - LUCIE

Další členkou DESIGN TEAMU je druhá Lucka :

LUCIE B.



1. V pár větách se nám prosím představ

Jsem původem z Prahy, ale poslední dva roky žiji v malé vesničce Černíky u Českého Brodu. Vesnice mne vždy lákala mnohem více než město a to také hlavně z důvodu, že mimo všemožné papírové tvoření mě baví i zahradničení:-) Další mou zálibou je cestování a  fotografování. Nejdále jsem byla v USA, kde jsem půl roku strávila jako au-pair a doufám, že to nebyla poslední zkušenost. Jsem milovnice zvířat, doma mám dva kocoury, kteří mi velice rádi pomáhají se scrapováním :D

2. Jak dlouho se scrapu věnuješ, jak ses k němu dostala?

Scrapu se věnuji přibližně 5,5 roku a musím se přiznat, že je to činnost, které se držím zatím nejdéle. Dostala jsem se k tomu úplnou náhodou přes youtube, kdy jsem hledala návody na tvoření všemožných dekorací a proklikala se až k tutorialu na přáníčka. Tenkrát jsem byla tak okouzlena, že ještě druhý den jsem nakoupila v papírnictví barevné čtvrtky a už to jelo :-)

3. Co tvoříš nejraději?

Nejraději a nejvíce tvořím právě přáníčka, neboli cardmaking. Čas od času ale vyzkouším i něco jiného. V poslední době jsem si vyzkoušela tvorbu PL a sem tam i Art Journal.

4. Máš nějakou oblíbenou pomůcku, materiál, značku?

Nejoblíbenější pomůcka je samozřejmě Big Shot a určitě řezačka papíru, protože stříhání mě vždy zdržovalo. Podle značek nenakupuji, ale pokud bych měla nějaké vyšvihnout tak určitě BoBunny, Tim Holtz, Aladine, Hero arts, Dylusions. Jako materiál určitě kytičky všeho druhu, barev, velikostí a tvarů :)

5. Vystihuje Tě nějaký styl?

Do žádného konkrétního stylu se zařadit neumím, tvořím dle momentálního nápadu a nálady.


6. Jak vypadá Tvůj kreativní proces?

Můj kreativní proces je mnohdy velice chaotický, neumím si na stole udržet pořádek a z velké pracovní plochy se během procesu tvoření stává menší a menší plocha:D Jinak bych ale řekla, že jsem puntičkář a se vším se strašně dlouho piplám, takže jsem pak schopna celý večer pracovat na jednom přání.


7. Co nového by sis ráda vyzkoušela?

Ráda bych vyzkoušela pop-up přání, ke kterým jsem přičuchla zatím okrajově a dále bych se ráda konečně vrhla do 3D tvoření, jelikož jsem si z USA přivezla budík od TH a stále se k tomu nemám




Komentáře

  1. úžasné, držím pěsti a těším se na články

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ráda tě poznávám. :) Milé čtení a krásná přáníčka. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Luci, díky za Tvé představení. Už teď se těším na tvé přáníčka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, mas krasna a cista pranicka. Rada te poznavam. Stejne jako ty, dokazu si s jednim pranim hrat hodiny 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji mnohokrát ženy:) Také se budu těšit na společnou spolupráci :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky