PŘEDSTAVENÍ ČLENEK DESIGN TEAMU - KATKA

A jako poslední jsem já - Katy

KATKA


I já se o sobě trochu rozepíši :)

1. V pár větách se nám prosím představ

Pocházím z Východních Čech, přímo Hradce Králové. Jsem maminkou dvou krásných holčiček, které jsou mou neustálou inspirací. Navíc jsem tak trochu bláznivý Blíženec, kterého nic nezastaví :)

2. Jak dlouho se scrapu věnuješ, jak ses k němu dostala?

Vzhledem k tomu, že jsem vystudovaný stavař a již na škole jsme se věnovali různým výtvarným technikám, měla jsem doma nakoupené papíry, pastelky a fixy. Když jsem hledala další nový materiál, narazila jsem na spoustu scrapbookového pokladu. Můj první nákup byly papíry, malé ruční raznice a pár dekorací. A pak už to jelo .. Scrapu jako takovému se aktivně věnuji 4 roky.

3. Co tvoříš nejraději?

Úplně nejradši tvořím přáníčka. Mám ráda ty malé formáty, ladím barevné papíry, razítka a dekorace.

4. Máš nějakou oblíbenou pomůcku, materiál, značku?

Nejoblíbenější pomůckou je určitě BigShot, kterému moc odpočinku nedávám :) a k němu pak vyřezávací šablony především Memory Box a Marianne Design. Z materiálu mám velmi oblíbené papírové kytičky a samolepící kamínky/ perličky a samozřejmě Distress inkousty, akvarelové pastelky, Gesso. Oblíbenou značku bych mohla vyzdvihnout papíry od UHK, Simple Stories..a mnoho dalších :)

5. Vystihuje Tě nějaký styl?

Řekla bych, že ne.. tvořím tak nějak všelijak, střídám techniky :) ..spíš bych řekla, co u mě neuvidíte.. a to styl simple and clean, ten rozhodně neumím.

6. Jak vypadá Tvůj kreativní proces?

To nechtějte vidět.. :) moje pracovna je dost malá místnost, při tvoření se potřebuju "roztáhnout", takže vše nanosím do kuchyně na jídelní stůl. V kuchyni se mi tvoří nejlíp :) co se nevejde na stůl, dávám na zem., především řezačku papíru.. nejhorší je  to všechno zas uklízet zpátky. Moc se těším na svoji novou, obrovskou pracovnu :)

7. Co nového by sis ráda vyzkoušela?

Určitě bych si chtěla něco vyříznout na plotteru Silhouette, s tím, že bych se chtěla naučit i v programu navrhnout vlastní motivy.





Komentáře

  1. Máš super tým. Přeji, ať se vám krásně tvoří a těším se na článečky.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš super tým. Přeji, ať se vám krásně tvoří a těším se na článečky.

    OdpovědětVymazat
  3. Take me cely projekt nadchnul. Jak jsme kazda jina, je to super. Tvoris nadherne!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k novému krásnému blogu a těším se, co se tu zajímavého dočtu! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky