Muse Challenge 109

Hezký den,

v mém okolí je několik kamarádek, které jsou v očekávání příchodu přírustku do rodiny :) Většinou to vypadá na holčičky, ale co kdyby to nevyšlo, v zásobě je potřeba mít i nějaké klučíčí :)


Skvěle se na přání hodila challenge z webu Muse..konkrétně #109 


a paletka 

 ale teď již k výrobě přání :))  
..............na A6-tkový základ přání bílé barvy jsem si vyrobila zdobenou čtvrtku.. není z žádné sady :) ale vyrobená ručně.. V časopise KOUZLO SCRAPU jsme probrali produkty Ranger, takže jsem na výrobu čtvrtky zvolila inkousty Distress..a to odstín wild honey. Na celou blenděnou čtvrtku jsem pak narazítkovala motiv míče a to Archivalem odstín sepia. Míč jsem zvýraznila akvarelovými pastelkami.


Možná jste si již všimli, že přání má shaker :) Jeho výroba je velice jednoduchá, ale pro ty, kteří jej neznají, doplním o rychlý návod :) 

Z bílé čtvrtky jsem uřízla dva obdélníky, do jednoho z nich pak ještě čtvercové okýnko. Obě tyto čtvrtky jsou opět celé blenděné pomocí Distress Ink. Na čtvrtku s okýnkem jsem z rubové strany přilepila čirou folii, kolem dokola se pak ještě musí přidat 3D lepící páska či čtverečky.. nasypat dekorace..já si narazítkovala motiv dudlíku, přidala jsem i lesklé metalické hvězdičky. Toto celé přiklopíme druhou čtvrtkou.. blenděním samozřejmě dospodu :) Když dílo otočíte, překvapí vás nádherné chrastidlo :))) To jsem jen dozdobila razítkem spícího miminka, textem, falešným šitím a jedním dudlíkem :) 



Určitě chrastidlo vyzkoušejte, může mít spoustu různých podob. 
Díky za nahlédnutí. Katka

Komentáře

  1. How fun! I love that you used a shaker - it's almost like he's dreaming of the stars and the soothers! So glad you joined us at Muse this week, Katka!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky