Kalendář na rok 2015 - 7.stránka

Hezký večer všem,

jupíí..už jsme za polovinou :) vyhlášení dnešní stránky bylo ale v ohrožení. Neboť obě dcerky onemocněly, když jedné ustoupila horečka, měla ji zas druhá .. no znáte to :)

Ale sedmá stránka je tu a s ní podmínka použití - PROŠÍVÁNÍ   ( u prošívání máte hned několik možností, vlastníci šicích strojů k nim mohou zasednout a šít .. kdo nemá bude šít ručně, buď klasika jehlou  a nití nebo použije falešné prošívání a to pomocí popisovače - to jsem použila já.. prošívání může být klasický steh, cik cak.. nastřídačku..jak je vám libo :)

Já zpracovávám červencovou stránku .. kdy je teplo, sluníčko, pořádají se grilovačky, párty.. využila jsem tedy otisk razítka Daisy tančí :) natištěno Stazonem, vybarveno akvarelovými pastelkami..
K razítku jsem vybrala i potištěný papír, tento je oboustranný a obě strany se mi moc líbí, takže květovanou jsem dala na švestkový fotokarton, a z druhé strany jsem vystřihla silnější vlajku :)


už jen na květovaný papír a vlajku domalovat prošívání černým fixem, podlepit kalendářový lístek jednobarevným kartonem a vše nalepit..
Hotovo ! :)

Věřím, že parádně stíháte všechny stránky.. již v pondělí zde najdete 8.stránku :)
Krásný večer, díky za nahlédnutí. Katka

Komentáře

Oblíbené příspěvky