Kalendář na rok 2015 - 4.stránka

Hezký den všem,

u nás je šedivo, zataženo, prší.. ideální čas zasednout k tvoření :) V dnešním článku si vytvoříme další stránku do kalendáře... zvolila jsem podmínku použití - STUHY (  může být použita stuha, stužka, široká, úzká, mašlička ze stuhy nebo třeba krajka :))

Z kalendářového bločku jsem si odtrhla dubnový lístek, podlepila jednobarevnou scrapbookovou čtvrtku. Vzhledem k tomu, že zpracovávám dubnovou stránku, tedy Velikonoce, na stránce mi nesměla chybět kraslice..

 
Bílou kalendářovou stránku (15*18cm) jsem polepila žlutou puntíkatou čtvrtkou. Na BS jsem si vyřízla z potištěného papíru velkou kraslici, kterou jsem doplnila zelenou stužkou uvázanou na mašličku..vše dokomlpetováno kytičkami a výseky lístků :)


Neváhejte, stránka je velice jednoduchá..pomaličku se blížíme k polovině roku :)) Na další stránku se můžete těšit již v úterý :)
Díky za nahlédnutí. Katka

Komentáře

Oblíbené příspěvky