BlogHop tak trochu jinak

Hezký večer,

není to tak dlouho, co mi Evička napsala, zda by mě mohla nominovat na BlogHop.. Jde o to, představit svou tvorbu, a to pomocí zodpovězení pár otázek. Tuto výzvu začala Jessy Christopher. Určitě k oběma holkám nakoukněte, Evička tvoří nádherná originální přáníčka, je moc šikovná. A Jessy zpracovává fotky své malé dcerky do PL a stránek, její neokoukaná tvorba stojí za shlédnutí.

A teď již k otázkám :)
  • Na čem právě pracuji
Momentálně se snažím zpracovat fotky svých dcerek do alb.. Vzhledem k tomu, že té starší již byly 3 roky, mladší už dávno oslavila svůj první rok, mám poměrně velký skluz :)


 
 
  • Jak dlouho mi trvá vytvořit projekt
Záleží, co tvořím. Přáníčka mám hotová většinou kolem hodiny, stránky od 1,5hod. až několik dní, přičemž jeden den vyberu papíry k fotce, další den "patlám" a pak lepím, zdobím ..
 


 
 
  • Jaké jsou mé momentálně oblíbené věci, které ráda používám při tvorbě
V poslední době nejoblíbenější a nejpoužívanější jsou akvarelové pastelky, vybarvuji s nimi razítka, kreslím na stránky, baví mě rozmývat :)


 


 
 
Dále pak inkousty Distress Ink..prostě srdeční zálěžitost ..


 


 
 
Chytl mě  i vellum papír


 
a bílé Gesso


 
  • Jak vypadá můj kreativní proces
Než vůbec začnu tvořit, musím si vše potřebné nanosit do kuchyně. Ač mám pracovnu, není tam místo na tvoření, protože je to malá místnost sloužící jako šatna a zároveň sklad pro zboží do eshopu. Takže večer se kuchyň promění v tvořící místnost, kdy mám vše rozložené na jídelním stole, řezačku papíru většinou na podlaze. Přáníčka jsou rychle hotová, tak je to dobré, horší je to u stránek, kdy začnu patlat a nechci tu večer rachotit s horkovzdušnou pistolí, musím tedy počkat až to vše samo uschne, jenže zas nemůžu mít vše roztažené na stole ( no ale vždycky tam něco z tvoření zůstane..holt moje povaha).. třeba takto vypadal kuchyňský stůl vloni při výrobě vánočních přání :o)
 
 





 
  • Jak, kde a čím se inspiruji
Nejčastěji se inspiruji na zahraničních blozích, samozřejmě i na pinterestu. Baví mě tvořit i dle různých zadání - sketche, liftu apod.. Má přáníčka můžete spatřit na zahraničních challenge - Case Study, MojoMonday, The Pink Elephant apod..Ráda se nechám inspirovat barevnými paletkami ..
 






 
 
  • Jaký je můj osobní styl
Neřekla bych, že mám styl, podle kterého by mě každý poznal. Na mých projektech nesmí chybět barvy, ty mám moc ráda, s každým projektem se doslova piplám, chci mít vše perfektní do detailu. Nesmí chybět zdobení - kytičky, kamínky, stuhy, bordura nebo kroucený provázek.. A na přáníčkách velmi často používám postavičková razítka- nejvíc Gorjussku a od Marianne Design Don a Daisy :) Ale určitě byste mě nachytali na stylu simple and clean, ten totiž vůbec neumím :))





Dále bych ráda nominovala tři šikovné scrapařky:
 
ILČU - Ilča je velice šikovná, každý projekt je opravdu precizní práce, myslím, že její styl si zamilujete
MARTINU -  další šikulka, která tvoří nejen přání, ale i stránky a ostatní projekty
HELU - která se v poslední době věnuje tvorbě stránek

Komentáře

Oblíbené příspěvky