CASE Study Challenge #201

Hezký den všem,

velice se omlouvám, vím.. dlužím Vám tolik, tolik článků.. ale prostě nebyl čas :) znáte to :) Ale články budu postupně přidávat, nebojte, nic Vám neujde .. :)

Ten, kdo mě zná, ví, že i když nestíhám, stejně se do něčeho nového po hlavě vrhám.. A je to tady !! Delší dobu sleduji tyto stránky Case Study Challenge  ..najdete zde spoustu skvělé inspirace. Bylo již na čase se také přidat, co myslíte? Já mám své přání již vyrobeno, tedy díky své kamarádce Evičce, která mě psychicky podporuje  :))  Evi, moc, moc díky a jsem ráda, že ses přidala :) Ve dvou se nám bude lépe tvořit.

A jak to funguje?
Každý čtvrtek je vyhlášená nová Challenge ..
Nyní
a podle této předlohy se do úterý do půlnoci tvoří ..

..chiii..v pondělí večer jsem měla vymyšlené s písmenky .. písmena jsem vyřízla bílé a černé, nalepila a do vrchní čtvrtky vyřízla srdcové otvory..





.. no jenže přes noc se mi to v hlavě rozleželo a vzniklo ještě další přání..úplně jiné .. :)) razítko je horkým embosem, vybarveno vodním štětcem a Distress Inky :)



Příjemný úterní den. Katka

Komentáře

  1. Bomba, jsou krásné :) Teď si nejsem jistá, zda ty mé splňují zadání :D

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you for being with CAS(E) Study this week.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky