Veselé velikonoční

Kdo nemá doma aspoň pár vzorníčků k malířským barvám, není pořádný sysel..:-)) Po hloubkovém vánočním úklidu jsem si dala předsevzetí, že budu využívat více odpadů a nevyužitého zpracovaného materiálu, který se mi hezky začal hromadit. No nejsem si jistá, jestli toho ubylo, začínám uvažovat o přesunutí do naší školky..:-)) ale když jsem v pytlících opět hrabala a hledala co použiji na velikonoční přáníčka, padly mi do oka vzorníky barev. Bylo jasno - vajíčka budou vesele pruhovaná.


Uřízla jsem si zrcadlový papír s výřezem vajíčka tak, jak přijde na základ přání, ať si můžu obkreslit místo, ve kterém bude otvor:


Přelepila jsem předkreslený tvar širokou oboustrannou páskou (na koberce):


A jdeme lepit proužky, které jsem si nařezala z modrého vzorníku:


Na dokončení jsem použila stříbrný zrcadlový papír, je přilepený na nižších 3D polštářcích. V BS se mi do papíru "vyembosoval" vzor z pořezané akrylové desky, takže jsem jej BS projela ještě několikrát na různých místech desky, aby bylo "embosování" pravidelné a připravený zrcadlový papír nepřišel vniveč:


Obě přáníčka jsem dozdobila úžasnýma velikonočníma samolepkama.



Vzorníky jsou prostě skvělé, jelikož fakt doma nejsem vybavená tolika odstíny od jedné barvy, asi si s nimi ještě zařádím:-)

Vy jste holky šikovné a už se také určitě na Velikonoce připravujete, co?

Ať Vám to jde od ruky, mějte se krásně a buďte zdravé =0)


Komentáře

Oblíbené příspěvky