Zahraniční challenge FUSION Striped Wreath

Hezký den všem,

je to už dlouhou dobu, co jsem netvořila challenge Fusion a díky Ilče jsem konečně naskočila. Ilonka je totiž tááákkkk vytrvalá, takže udělala asi všechny challenge, které byly.

Já si začala třídit svoji novou pracovnu, manžel mi smontoval velký stůl.. to se to panečku tvoří. Konečně nemusím vše uklízet, můžu řezat, vedle hned rýhovat... a kdybych měla víc rukou, tak snad i rovnou embosovat pistolí. :) při tom uklízení, rovnání, přebírání jsem si rovnou vytřídila vánoční věci.. šablony, razítka, papíry, takže už jedu na vánoční vlně.


Na bílý základ přání jsem nalepila jemně růžový strukturovaný papír, na něj dle předlohy jsem vystřihla vlaječku z šedého papíru. Vylovila jsem i vánoční šablony. Podívejte se i na novinkové šablony od Memory Boxu.  Textové kolečko jsem dostala v nějakém starším swapu.


ILONAK2

Ilča se take držela předlohy, vytvořila tak skvělé přání s malým kovbojem.


Předloha


Článek připravila : Katy scrap

Komentáře

  1. Holky paráda! Líbí se mi oboje provedení.

    OdpovědětVymazat
  2. Sweet cards! Thanks for playing along with us at Fusion card challenge :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky