Kabátek pro očkovací průkaz

Možná vám také očkovací průkaz přijde tak fádní a tak háklivý na poškození. U prvního mého dítěte asi ještě měla nemocnice na obal, druhý jsem dostala jen tak a fakt už utrpěl nějakou drobnou újmu, takže jsem mu vytvořila veselý mývalí obal:-)


Jako první krok bylo potřeba natisknout voděodolným inkoustem na akvarelový papír motiv mývala (razítko najdete zde) a poté akvarelovými barvami, které mám asi od 3. třídy vymalovat:


Pokud byste si chtěli obal také vyrobit, přikládám nákres (omlouvám se za kvalitu, nemohla jsem jej naskenovat, jelikož máme error tiskárnu):


Po vystřižení Vám vznikne následující tvar (je lepší si jej nenatrhnout jako já...:-)))


Pak už jen slepit z boků "kapsy" na zasunutí a máme hotovo (lepila jsem tak, že jsem ohnula 3-centimetrové přebytky a přes ně přelepila větší 4-centimetrový).  Nakonec jsem ještě precizněji vymalovala jeden otisk mývala a nalepila jej pro 3D efekt a oživení přední strany. Mýval pro Tomáška hotov a teď se vrhnout na veverku, kterou si vybrala Anetka...:-)

Děkuji za nahlédnutí a všem, kterých se to týká přeji pohodový nástup do škol a školek:-)
MĚJTE HEZKÉ DNY=O)


Komentáře

  1. Parádní nápad! Doporučím kamarádkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám z něj radost a ony budou taky určitě mít..:-) děkuji Luci

      Vymazat
  2. Krásný obal Radu :) Že bych ohromila alespoň na veterině? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi, jo, fakt je to praktická a hezká záležitost:-))

      Vymazat
  3. Kdybych neviděla postup, neuvěřím, že je to ruční práce. Skvělé!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky