Co se zbytky papíru - přece piecing

Také se vám někdy nechce vymalovávat? Já vymalovávání zbožňuji, ale prostě se mi někdy nechce a sáhnu po metodě papírového piecingu. (Ach ta angličtina, jak to převést do češtiny? Pokud někdo zná český ekvivalent, určitě mi napište do komentáře!:-) Tato technika je pro milovnice stříhání a 3D efektu, motiv totiž rozstříháte na jednotlivé menší části a opět slepíte dohromady, takže vznikne několikavrstvý obrázek - to, co má - z něj vystupuje a co nemá - ustupuje:-))))) je tedy dobré si to trošku dopředu rozmyslet. V neposlední řadě je to technika pro ty, kterým je líto každého kousíčku papíru, který by mohl přijít vniveč, ke kterým se také počítám:-)

Tak jdeme na to, já si pohrála s motivem mývala, který koupíte u naší skvělé české výrobkyně Katuan's. Aby vznikl tento výsledek:
Nastříhala jsem si jednotlivé dílky (vidíte, jak neuvěřitelně šetrná jsem, že jsem si základ vystřihla z takového kousíčku, že už nezbylo nakonec na nožičky a musela jsem je odstřihnout přímo ze základu:-))) Ideálnější je mít základ celý, ale nic se nestalo:-):

K dokončení celého přání už stačilo úplně maličko:
Přidávám ještě přání, kde jsem chtěla mít jen zajímavé šatičky ladící s podkladem a zbytek obrázku je vymalovaný:

A na posledním přáníčku jsem "rozebrala" celý vymalovaný obrázek:

Ačkoliv stříhání příliš nemiluji, vystřihování je občas skutečně neskutečný relax:-)

Přeji krásné léto maximálně naplněné odpočinkem a chvílemi u našeho milovaného tvoření:-)



Komentáře

  1. No božínku, ty sis s tím tedy vyhrála. Takové pidi kousky vystřihovat. Paráda :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky