Pop Up krabička pro maminku

Od dítěte mám pocit, že na Den matek by naše maminky měly být zahrnuty květy. Když jsem byla malá, nosila jsem mamce každoročně natrhaný šeřík a nějaké to dětské přání k tomu. Teď mám 2 prcky a už se nemůžu dočkat, až dorostou a budou mě nosit také šeřík z naší zahrádky:-) Já prostě tu vůni miluji. Jelikož od našich žijeme asi 70 km, tak uvažuji s dárečky ke dni matek více prakticky, šeřík by asi cestu vlakem dost těžko rozdýchával, ale kytičky musí být!:-) Hora kytiček, až jsem si po dokončení přání říkala, jestli jsem to s jejich množstvím nakonec nepřehnala:-))) Rozhodla jsem se letos vytvořit 3D Pop Up krabičku, která v pohodě přežije i delší cestování vlakem a je plná kytiček:

Na oblepení krabičky jsem si vybrala nádherné pastelové papíry s jemným vzorem. Razítka kytiček jsou značky My Favorite Things.
Je mi jasné, že pokud budete mít chuť si krabičku také vytvořit, tak si s jejím základem lehce poradíte, ale třeba Vám práci urychlí můj nákres (vytvořený přesně pro formát papíru A4, proto se z mého nákresu ztratily okraje, jelikož je tvoří reálné okraje papíru). Ohyby jsou na nákresu vyznačeny šrafováním a zástřihy neumělým obrázkem nůžek:

Jelikož je nákres velice neodborně nakreslený:-))))) přidávám také fotku hotového střihlého základu s přepážkami, které se vlepují dovnitř krabičky a zdobí:

Jak řešíte Svátek matek letos Vy?
Již dopředu přeji krásný Svátek matek všem zasloužilým maminkám!:-)
MĚJTE HEZKÉ DNY=O)

Komentáře

Oblíbené příspěvky