Malé narozeninové album pro kluka

Pořádáme pro děti od jejich 5. narozenin dětské oslavy s kamarády. Dceři jsem vyrobila z fotek z těchto oslav album z A5 obálek, které jsem spojila bavlněným šikmým proužkem. Nenadchlo mě to. Fotky z kapes se nevytahují moc dobře a špatně se albem listuje. Mám  mnohem raději menší alba s vyklápěčkami. A právě takové album jsem se rozhodla udělat pro syna. Pro dceru mám jedno album z více oslav. Pro syna jsem chtěla vyrobit jedno malé album z každé oslavy. Lépe se s nimi manipuluje a barevně ladí s barvami oslavy.

Základem jsou obyčejné bílé čtvrtky. Rozřízla jsem je na půl, takže vznikly obdélníky 29,7 x 10,5 cm. V polovině jsem je ohnula a získala jsem základní listy.

Bílou jako základ jsem si oblíbila poslední dobou hodně. I málo ozdobená stránka působí čistě a vesele. Šesté narozeniny byly tématické. V hlavní roli byl Spiderman. Barvy vyplývaly z jeho obleku. Stejné barvy jsem promítla v detailech i v celém albu. Jako podklad jsem použila jen foukací fixy, protože papír decentně obarví. Fotky jsem seřízla. Chtěla jsem, aby vyniklo to, co je na fotce důležité, a zároveň zbyl na stránce prostor pro zdobení.
Vrchní desky jsou ze scrapbookové čtvrtky 30,5x30,5cm a i se hřbetem jsem se vešla těsně.

Jak se minialbum povedlo, můžete vidět na fotkách níže. Moc se omlouvám za kvalitu fotek.







Nevím, jak vaše děti, ale náš Ondra neocení velké scrapbookingové umění. Má ale velikou radost z každého foto dárečku a sám je dokonce připravuje jako dárky druhým (třeba na skauta).

Přeji pěkné jarní dny a spoustu nápadů,

Komentáře

Oblíbené příspěvky