Růžová je nejlepší...

Vítám Vás všechny v novém roce,

moc děkuji za všechny loňské objednávky, za účasti na kurzech, za Vaši neskutečnou podporu. Budu se na Vás těšit i letos, nejen virtuálně, ale i při osobní návštěvě prodejny :)

Otevírací doba zůstává nadále stejná, kurzy budou probíhat opět v sobotu. Aktuální rozpis bude brzo vystaven na hlavně straně eshopu a i na stránce FB..

Všem bych se ale chtěla moc omluvit za časopis Kouzlo scrapu. Shodou okolností nás pár dnů před Vánoci čekalo stěhování do nového, můj počítač s programem, ve kterém na časopise pracuji, zůstal ještě ve starém bytě, takže jsem neměla šanci nové číslo dodělat. Nová pracovna se pomalu rýsuje, takže se na časopis budete moct těšit cca kolem poloviny měsíce, zároveň s tím, bude k dispozici i roční předplatné.

Nevím jak u Vás, ale já díky stěhování měla jiné myšlenky a na tvoření jsem tak min.14 dnů vůbec nesáhla, takže se dostavil absťák :) chtěla jsem ještě doplnit challenge Fusion, ale ta poslední je už uzvařená, tak jsme s Ráďou nakonec vybraly jinou.. růžovou vánoční :) a vzniklo tak jedno hodně rychlé růžové :)


a i Ráďa nakonec stihla jedno krásné přání vyrobit :)


Příjemný den.

Katka


Komentáře

  1. Ahoj Katko, Tvoje i Radčino přání je moc povedené. Přeji též šťastný nový rok a ať se Ti v tom novém dobře bydlí i tvoří. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky