Pokračujeme s vánočním Memory Box

Ještě jednou se hlásím s inspirací na tvorbu se šablonkama Memory Box:-) Jelikož jsem ještě nepředstavila jejich přenádhernou vánoční hvězdu a baňku. Ať to není samé přáníčko, vytvořila jsem tentokrát dárkovou tašku s visačkou:


A jelikož první projekt je takový barevnější a blýštivější, tak druhé přání je pro ty, které mají radši střízlivější styl. Jeho dominantou je výřez oválu s vločkami a také jelena, který mi přijde jako živý, je ze sady papírových výseků v bloku Studio Light a z těch jsem také unešená. Na jedné A4 je podklad pro přání a výřezy s ukázkovým přáním, jak je možné je sestavit a pak výřezy navíc, takže pokud máte chuť na absolutní odpočinek, tak vyloupete výřezy a jen lepíte nebo si přání uděláte podle svého, tematických výřezů máte k dispozici hezkou hromádku:-) No, jsem se zase nechala trochu unést, tak už pojďme na to přání:


Přeji všem našim milým čtenářkám (čtenářům?:-) krásné prožití adventu.
MĚJTE HEZKÉ DNY!=O)

Komentáře

Oblíbené příspěvky