Letní koktejly

Letní pohoda

aneb jak se zasnít na pláži....


Zdravím všechny příznivce letních slunečných dnů. Dnes jsem se chtěla konečně pustit do opravení naší zahradní pláže, která je naprosto v příšerném stavu a přitom tak nádherná byla. Avšak podzim a zima jí daly pořádně na frak. Sluníčko jsem přecenila a tak to skončilo pouze napuštěním bazénu mému hafanovi. Utekla jsem domů, pustila větrák a rozsvítila pracovnu. :)

Abych upřesnila kde ještě jsem dostala inspirační injekci. Kamarádka spolu DT Raďuška miluje značku Simon says a jelikož mi občas pošle úžasná videa, tak jsem chtěla něco podobného zkusit a zapojit mé oblíbené léto.

Otevírám tedy dveře do mé pracovny a chci vám ukázat jak to jde pěkně bez razítka, které nemáte a digitální vám přijde zbytečné. Aneb připravila jsem si pro vás koktejlový speciál :)

Takže, pokud si nejste jistí tím, jestli uděláte obě strany skleniček stejné, stačí najít nějaký obrázek skleničky, kterou potřebujete. Tu vytiskněte nebo obkreslete a vystřihněte.

Washi páskou jsem si udělala rámeček a nalepila vystřihnutou skleničku.


Kolem skleničky jsem si udělala distress ink (tumbled glass a faded jeans) stín.


Když jsem sundala obrázek, dokreslila jsem jednoduše obrys a můžeme začít barvit.



Mňamina melounová co?
A co třebas takové oblíbené Mojito? :D

Takže začněme stejně jako u předchozího obrázku.



Opět okraje a kousek kolečka pod kterým se pokusím namalovat limetku. Tedy pokus omyl :D


Tentokrát dozdobíme mátou ;)


A konečný výsledek zakomponovaný do přáníčka....



Tak létu zdar a na zdraví! ;)
Lucka

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky