Společná challenge FUSION Orchid Occasions

Hezký upršený den,

vždy se velice těším na čtvrteční vyhlášení nové challenge Fusion ..achh.. konečně :) netrpělivě jsem ji vyhlížela, v naději, že konečně bude nějaká lepší předloha...ty minulé mi teda vůbec neseděly.. :)

jj, mé očekávání se vyplnilo a v nové soutěži tvoříme dle parádního zadání.. skvělý je jak obrázek, ty úžasné barvičky jsou prostě úžasné a sketch je také fajn :)



Když jsem naskladňovala nové mentolové papíry, naprosto jsem si je zamilovala .. a stačí mi i jen ten jednobarevný :) k tomu pastelová růžová, kombinace jak stvořená pro výrobu něčeho miminkovského.. to jsem tedy měla v plánu..nakonec jsem ale zůstala u klasického přání.





při úklidu své IKEA policové skříně jsem našla zapadlé razítko La Blanche, právě se mi hodí do sketche :) nechtěla jsem narušovat tu jemnost mentolu a růžové, takže jsem otisk nevybarvovala, jen jsem lehce otupovala okraj růžovým distress ink.. stačilo už jen přidat pár papírových květinek :)



A co holky? Ilča a Radka mají omluvenku :) 

KATUAN


RADKA



tvořilo se podle zadání


Článek připravila: Katka



Komentáře

Oblíbené příspěvky