Extra rychlé album

Hezký den,

dnes bych vám chtěla ukázat, jak na rychlé album. Říkám tomu, jednorázovka :) prostě zpracování fotek z nějaké akce nebo za nějaké časové období.



Na tuto scrapbookovou záležitost se skvěle hodí kartonové album. Nemusím řešit svázání, uvnitř jsou bílé pevné fotokartony v celkovém počtu 25 listů (50 stránek), na které se dá hned lepit. Jen je toto album opravdu jednorázové, protože je již svázané napevno kroužkovou vazbou. Je perfektní jako svatební kniha hostů, vejdou se do něj fotky miminka - od narození po první rok, já takto udělala první rok ve školce - ukázka bude zas příště :)) a v tomto dnešním budu zpracovávat, pro babičku k narozeninám, fotky dcerek ..

s názvem Nejkrásnější okamžiky 



Alba se vyrábějí v několika velikostech od A5 do klasického scrapbookového formátu 30,5*30,5cm..dají se koupit i na přední straně s vyříznutým okýnkem, pak už jen stačí okýnko podložit fotkou.





A co ještě budeme krom alba potřebovat:

samozřejmě fotky .. záleží jakou velikost alba si zvolíte.. já mám A5, protože si babička fotky vystavuje ve skleněné vitríně a velké album by zabralo hodně místa ve vitríně, takže volím menší formát..  skvěle se mi hodí fotky 10*15cm naležato, pokud budou na výšku, musím je trochu zmenšit.. popř. si vytvářím koláže .. buď v Picassu nebo photoscape .. vzhledem k tomu, že vše dělám na poslední chvíli, fotky si vyvolávám ve strojích na fotky - okamžitý tisk buď v drogerii DM nebo fotolabu.



PhotoScape - koláž

na liště rozklikněte Collage


v pravé části je pak nastavení.. můžete změnit velikost , rozdělení, pozadí apod. pak už jen přetáhnete fotky do prázdných okýnek koláže


Když máme fotky nachystány, pokusím se je sestavit chronoligky, jak půjdou v albu za sebou. na dozdobení použiju potištěné papíry - buď sada nebo jednotlivé listy, dekorace - washi pásky, kovové sponky, samolepky, candi kolečka, enamelky, papírové květinky, perličky- kamínky, chipboardy, razítka.. z pomůcek to co běžně používáte - řezačka na papír, nůžky, oboustranná páska nebo jiné lepidlo PVA, fajnové je i Glossy a můžeme jít na věc :) 


Na desky alba jsem použila chipboard - rámeček od Wycinanky, podlepila jsem ho fotkou a kvítka a lístky na výřezu jsem vybarvila akvarelovými pastelkami.. rozmývala jsem vodním štětcem




Album je takové minimalistické.. chii..i když mi to moc nejde, stále mám pocit, že tam něco chybí, takže jsem ještě na některé stránky dolepovala samolepky - obrázky.. texty či nápisy nesmí chybět.. a ač jsem si říkala, že tam nebudu dávat anglické nápisy, prostě ta angličtina je fajnová, takže někde se objeví i anglický text .. ale jen krátká výstižná hesla .)

přidala jsem i pár fotek, kdy byla Juli ještě miminko .) 


bez knížek ani krok :)


vstáváme :)


u babičky je krásně :) i s bratrancem Toníkem


Velikonoce 


Julinky oblíbená činnost při koupání .)


poprvé u kadeřnice :)


i Terka měla krásně zapletený cop :)


konečně sníh :) tatínek postavil mega sněhuláka :)


i ve městě si holky užily trochu sněhu :)


bobování musí být :)


a pokud máte holčičku, tak jistě víte, že bez Frozen- Ledového království - to prostě nejde



a ještě nesmí chybět přáníčka.. zelené ode mě a Terezky do růžova s květinami, které si sama vyráběla.



Díky za pozornost.
Článek připravila : Katka

Komentáře

  1. Krásné album, kouzelné holčičky, prima fotky. Babička musela mít radost! ☺ ... a já mám zase inspiraci, děkuji!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky