Project life 1- 4/2015


Od roku 2007 píšu rodinný občasník. Nezapisuji jej ani den po dni, ani týden po týdnu, ale zapisuji nejdůležitější události. Když jsem začínala, neznala jsem scrapbooking. Deník byl prostě sešit, do kterého jsem psala jednoduché a rychlé poznámky, lepila lístky a vpisovala hlášky dětí. V lednu 2016 to bude 9 let! Časem si rodina zvykla nosit mi vstupenky, pohlednice, pozvánky a letáčky.

V létě jsem zjistila, že více jak polovinu tohoto občasníku, jsem psala perem, které může teplem světlat až zmizet. To samozřejmě nemůžu připustit, ale jen ho přepsat? Už dlouho jsem pokukovala po Project life. Nakonec jsem se rozhodla a album jsem si pořídila. Hledala jsem na internetu inspiraci, rozhodla se využít zbytky papírů a výseků a texty psát na počítači. Pokouším se mít každý měsíc alespoň na jednu dvoustranu.

A jak se mi daří? No, upřímně, stále ještě doufám, že se v PL najdu časem. Moje parketa to asi nebude, ale dětem se nová forma líbí. Stránky, které vám chci ukázat, jsou moje prvotiny. Několikrát jsem se k nim vrátila, doplnila, předělala. Nejrychlejší mi přijde psaní textů na počítači, protože zatím přepisuji již existující deník. Nejzábavnější je výběr fotek, které jsem v původním deníku neměla. Nejnáročnější je odlepení již nalepených vstupenek a lístků.
Použitý materiál:
kartičky na PL koupené či vyrobené
washi pásky
otisky razítek
dekorace: samolepky a perličky
Leden 2015 - první stránka je dělaná na klasické 30* čtvrtce, protože chci později dodělat titulní stránku trošku výtvarněji. Ladila jsem ji do bílé a oranžové kvůli pravé straně, kde mám části letáčku z přednášky.


Únor 2015 - ladila jsem ho do hnědé, protože to ve mě evokuje prostředí výstavy Play Broumovsko. Doplnění oranžovou či červenou jsem zvolila kvůli světelným mečům na Ondrově oslavě. Líbí se mi spodní pravá kartička. Použila jsem pouze foukací fixy a  nalepila nápis today, černý výsek.



Březen 2015 - březen byl původně pouze protistrana k únoru a duben byl na lepen na stejných kartičkách, takže  s pravou stranou moc pohnout nešlo. :-) Začátečnické chybky... Doplnila jsem tedy levou stranu a to především fotkami. Zpětně jsem ráda, že jsem tam ty koláže dala, protože to byl veselý měsíc a dává to PL nový rozměr.



Duben 2015 - barva je dána březnovými kartičkami. Hodně se toho dělo, tak je tam více textu. Dva pohledy jsem doplnila třemi fotkami. Další připravované stránky jsou již barevnější. :-)

Pro DT připravila,
IlonaK2


Komentáře

Oblíbené příspěvky