Přání s přírodním pigmentem

Dlouho jsem přemýšlela, jaký další článek napsat. Bohužel jsem teď tak trochu ve spěchu a nic mě
nenapadalo. Jednou večer jsem stála v kuchyni a koukám, že na barovém pultíku pod vázou s
kosatcema stojí malá loužička. Sáhla jsem do toho a prst byl fialový v té chvíli byl nápad na světě:D
Kosatec odkvetl, zatáhl se a vypouštěl tmavou fialovou tekutinu, kterou jsem zkusila využít k
tvoření jako přírodní pigment.



Na akvarelovou čtvrtku jsem nakreslila štětcem čáranice, co mne zrovna napadly.



Pak přišla na řadu voda:-) Rozprašovačem jsem celou čtvrtku postříkala vodou a čekala, jak se
barva rozpije.



Suchý papír jsem přežehlila. No a potom, už jsem razítkovala:-)





Ještě mi trošku pigmentu zbylo, tak jsem udělala druhé přání.





Tak co, vyzkoušíte co dokáží květinky na zahrádce?:-)

Článek připravila : Lucie


Komentáře

  1. Super clanek! Za me to prani s pirky spica! To s motylky je moc barevne, samozrejme jen na me 😉. Ale vyborny napad. Zkusim taky.

    OdpovědětVymazat
  2. To druhé přání je naprosto luxusní!!! Dobrý nápad! Dej vědět, jestli barvičky takhle hezky vydržely.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky