Společná zahraniční challenge FUSION - Happy Days!

Od minulé Fuison to tak rychle uteklo  :) ... již je další předloha .. Opět se zapojil celý DT, tímto moc děkuji holkám, že to nevzdávají :)



Mně osobně moc sketch nesedl, takže jsem si zvolila obrázek. Moc se mi líbí ty barevné plechovčičky :)


Inspirovala jsem se tou první plechovkou vpravo .. červené a bílé pruhy, na nich štítek.. vyzkoušela jsem i horký embos na textovém razítku od Evičky  , která tyto razítka chystá k prodeji :)



A nyní už příspěvky od členek DT

Lucka 




Ilča




Mapo



Katuan


Lucka




Komentáře

  1. Paráda. zase jsme to každá pobrali jinak... a to je na tom to krásné :) haha, už se těším na další :D

    OdpovědětVymazat
  2. Katuan zase pecka! A já to pojala stejně jako Kačka :D takže asi udělám jiné :D. Pro zasmátí ti ho pošlu, máme podobné.

    OdpovědětVymazat
  3. Mapo ta sklenička je super nápad! Illy, tvoje přáníčka už začínám poznávat. Luci ty kytičky jsou bezva! Káťo, taky sis vyrobila papír sama :) . Já to pojala stejně. Podle té fotky v challenge a chtěla jsem trochu napodobit i tvar nápisu. No uvidíte. A konečně jsem použila washi pásku. poprvé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci..jj, je to paráda, jak jsme se trefily :) ano, papír jsem si taky sama vyrobila, páč jsem žádný takový pruhovaný po ruce neměla :)) jinak holky, je fajn, vidět, jak na jedno zadání může vzniknout tolik variant :) moc díky :)

      Vymazat
  4. Such gorgeous cards!
    Thanks for joining us at Fusion!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky