Znají vaši washi?

Je jedno, jaké znamení zvěrokruhu jsem. Jako správná scrapařka mám zcela nové: sysel. Syslím stužky, knoflíčky, kousky papírů a také washi pásky. Jenže co nakonec s nimi? Dnes vám ukážu, jaká parádní stránka se s nimi dá vytvořit.

Washi pásky zná už většina scrapařek, takže jen malý teoretický úvod pro ty, které washi neznají.
Washi pásky jsou vyrobeny z rýžového papíru. Práce s nimi je snadná, dají se lehce trhat, nalepit, odlepit. Nejprve ale vyzkoušejte, zda je podkladový papír pevný a odtržením jej nepoškodíte. Zdobit se dá ledacos, přáníčka, visačky, obálky, stránky, ale i čajové svíčky a další. Pro inspiraci jsem vytvořila nástěnky na Pinterestu pro cardmaking a scrapbooking. Mají krásné designy, např. puntíky, kostičky, dětské motivy, nápisy a leckdy nahradí i razítko.

Pro podobnou stránku budete potřebovat:
černou čtvrtku (stačí i obyčejná)
výseky
akrylové barvy
tuš
fotku

Nejprve si připravte washi pásky, které ladí k fotce. Nebojte se přidat i nějakou další barvu. Já jsem nakonec z původního výběru ubrala, nikoliv přidala. To už je ale na vás.

Washi pásky nalepte na bílou podkladovou čtvrtku v různých délkách. Konce ustřihněte, stačí ale i odtrhnout. Fotku podlepte černou čtvrtkou a 3D čtverečky.


Akrylovými barvami zamalujte kraje washi pásek. S touto fází se moc netrapte. Barvy míchejte, nanášejte volně, více nebo méně, záleží jen na vás. 


Dva proužky jsem udělala i do pravého horního rohu. I vy můžete ozdobit ještě volný roh stránky. Po uschnutí postříkejte černou tuší, dozdobte samolepkami, výseky a doplňte nadpis. Efektní jsou také svorky, ledabyle posázené po stránce.


Podobně vznikla tato stránka. Inspirací mi byla stránka od Denise van Deventer. Místo tuše jsem dozdobila tečkami akrylové barvy nanášené druhým koncem štětce a malovaná kolečka fixou.


Washi pásky jsem využila také na stránce Pááárty. Zde je jen jeden proužek pod stránkou, washi ve shluku vlevo nahoře a vlaječky z washi.


Takže: Znají vaši washi? :-)


Článek pro Vás připravila: IlonaK2




Komentáře

  1. Paráda :) ukládám a určitě brzo použiji na praní. Ilčo, mas to moc krásné a nápad je to bezvadny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad, vypadá to skvěle.

    OdpovědětVymazat
  3. Washi pasky jeste pouzivat neumim. Nejak se vzdy priklonim k maslickam, ale mam nejake. Diky za inspiraci neco s nimi zkusim. Spinave pradlo je nejhezci 😉

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky