Organizace pracovny - kovové šablony

Hezký den,

připravila jsem pro vás seriál o organizaci pracovny. Sami jistě máte zkušenost s tím, že jak nás scrapbook pohltí, materiálu přibývá a přibývá, ale místo na něj už nikde není. :) Někdo má štěstí, že vlastní pracovnu, tedy místnost..třeba pokoj po odrostlých dětech :) jiný se musí spokojit jen s pracovním koutkem třeba v obýváku.

Já sama mám prozatím mini pokoj, který slouží jako šatna, pracovna a sklad pro eshop :)) takže tu mám vlastně jen stůl s PC, dvě policové skříně a komodu z IKEA.. všude okolo samé krabice :)))) Jakmile jsem si před několika lety pořídila BigShot, začala jsem kupovat nemalé množství vyřezávacích šablon..chii, prostě každou jsem musela mít, nic mi nesmělo chybět .. :))

Šablony BigZ mají skvělý rozměr, přesně na výšku šuplíku v komodě, takže jsou poskládané na stojato, perfektně přehledné.. no ale kovové šablony, to bylo horší. Když jich bylo ještě málo, tak jsem se smířila s originálním balením, ve kterém se prodávají.. výseky z nich jsem začala prodávat, takže mě zdržovalo přehrabování šablon..

..v tomto prvním kroku jsem tedy šablony roztřídila do barevných uzavíratelných kapes podle motivů..


Bohužel toto řešení mi moc práci neulehčilo, stále jsem musela šablonu vyndat z kapsy, pak z originálního balení.. některé šablony jsou ke kartičce přichyceny lepící páskou, takže je navíc vždy odlepovat .. :))

Na netu jsem pak objevila album ze šablon.. chii..původně to vypadalo na super nápad.. nařezala jsem si tedy z kartonu stránky vel. A5, na boku proděravěla, počítala jsem s tím, že album bude na knihařské kroužky, aby se daly stránky přidávat.. Postupně jsem na stránky začala přidávat magnetickou folii a šablony.. po asi desáté stránce jsem zjistila, že album je děsně těžké, nejdou pořádně otáčet stránky..no prostě jsem to vzdala :)

Až nakonec jsem tyto stránky předělala .. při mém množství šablon si myslím, že tento způsob je pro mě naprosto vyhovující :)

Mám tu několik prázdných krabiček od základů přání. Jsou hezky pevné, byla by škoda, je vyhodit. Jednu jsem tedy vzala jako "testovací" :) odřízla jsem vrchní víčko..
Na velikost krabice jsem nařezala kartony ..

Vzala jsem balení magnetické folie, odstřihla jsem polovinu, což mi dalo perfektně na můj karton


V horní části kartonu jsem si nechala volné místo pro napsání názvu, značky šablon... i když to mám stejně rozdělané.. v jedné krabici pohromadě Marianne Design šablony, další krabice Memory .. plus ostatní značky..  Kovovou šablonou jsem  si vyřízla záložky. A to barevně.. základní tvary - bílý karton, rámečky, věnečky- žlutý, Vánoce - červený atd .... 


na tuto záložku jsem si pro rychlejší hledání dopsala o jaký motiv šablony se jedná..

a pohled na jednu celou krabici :)) na tuto velikost se vejdou i větší šablony .. :) takto je to pro mě přehledné, rychle dohledatelné :) Co myslíte? Jak vy si ukládáte šablony? Máte nějaký tip? 



Díky za nahlédnutí. Katka

Komentáře

Oblíbené příspěvky