Stolní kalendář 2015 - 1.stránka


Hezký den všem,

Je to tu!! Startujeme náš stolní kalendář.
Já začínám zdobit stránky postupně, tedy od ledna ( kdo ale bude chtít, může zdobit stránky na přeskáčku J)..

K první stránce jsem připravila malou podmínku – použití VISAČKY ( může to být výsek, může být nakreslená, natištěná, malá, velká apod.) ve vašem scrapbookovém materiálu by neměla chybět tato skvělá ruční raznice na visačky .. jistě ji využijete nejen na výrobu vánočních visaček na dárky :o) 

Já zdobila stránku takto:

Z bílé čtvrtky jsem si připravila stránku kelandáře – obdélník o velikosti 18*15cm. Z kousku bílé čtvrtky jsem si na BS vyřízla tvar visačky, kterou jsem potiskla dřevěným razítkem Stampendous..slavíme vstup do nového roku, tak mi k tomu kuřátko pěkně zapadlo :)))
.. razítkovala jsem voděodolným Stazonem, abych mohla následně obrázek vybarvit akvarelovými pastelkami.

Visačku jsem dozdobila orazítkováním kaňkami od Aladine, Distress ink - old paper, otupovala jsem lehce Distress Ink tea dye. Do dírky jsem kleštěmi Crop and Dile upevnila průchodku a navázala provázky.

Z potištěné čtvrtky jsem si vyřízla obdélník o něco menší ( konkrétně 17,5*12,5cm - v horní části nechávám volné místo na kroužkovou vazbu) než je stránka kalendáře..na bílém základu i této barevné čtvrtce jsem v dolní části zakulatila rohy ruční raznicí.

Z bločku jsem si odtrhla lednový kalendářový lístek, podlepila jsem ho jednobarevnými čtvrtkami, ladícími s podkladovým potištěným papírem.


A již stačí vše zkompletovat. Barevnou čtvrtku nalepit na bílý základ,  přidat visačku, podlepený kalendářový lístek jsem vyzdvihla pomocí 3D pěnových polštářků a celé dozdobila vyřezanými zlatými třpytivými hvězdičkami..


A co Vy? Přidáte se? Ve středu již bude vyhlášená další stránka kalendáře.

 
Díky za nahlédnutí. Katka

Komentáře

Oblíbené příspěvky