Kalendář na rok 2015 - 2.stránka

Hezký den,

máme středu a s ní i další stránku do kalendáře. Já tvořím měsíc únor, ač zatím počasí na zimu nevypadá a ani nevíme jaké počasí bude panovat v únoru příštího roku, je to ale zimní měsíc, proto jsem zvolila podmínku - použití MODRÉ BARVY  (jak ji použijete nechám zcela na vás, barva se může objevit na papíře, na fotce či obrázku nebo na dekoracích )

Na zimní stránku se mi perfektně hodilo razítko se zimní holčičkou od Penny Black :) vybarvila jsem ji akvarelovými pastelkami.

Pak už stačilo jen na základ stránky z bílé čtvrtky vel. 18*15cm zakulatit rohy raznicí, přilepit vybrané scrapbookové papíry. Kalendářové lístky jsem podlepila také jednobarevnou čtvrtku a celé doladila malinkými výseky vloček :)


 
 
Jak se vám líbí? Přidáte se se svojí kalendářovou stránkou? V pátek se můžete těšit na další stránku.
díky za nahlédnutí.  Katka 

Komentáře

Oblíbené příspěvky