Scrapbookové kurzy květen- srpen

Hezký večer,

konečně jsem zasedla k fotkám, uff... pěkně to uteklo, tolik mi chybí reportáží z kurzů .. tak to jdu honem napravit .. :)

kurzy Květen :
10.5. jsem pořádala kurz na stránku do alba dle sketche ..

na 30-tkové straně jsme si opět vyzkoušely Gesso, malování náhradními náplněmi do Distress Ink a trochu kreslení akvarelovými pastelkami..

předloha nám posloužila tato :
 
moje ukázková stránka
 

 
 
 rovnou 2x noční běžec :))


 
 
 a sladce růžové cácorky :)


kurzy Červen
14.6. stránka do alba dle sketche

použili jsme opět Gesso, akrylové barvy, Distress ink
Předloha







 
 
30.6. jsme stihli ještě indivuduální kurz přáníčkování :o)

přáníček jsme udělali hodně, jedny s razítkem, vybarvení akva.pastelkami..druhý typ pak s dvojím embosem


















 
 
Kurzy červenec:
19.7. stránka do alba dle sketche ..

červencová předloha vypadalo hodně jednodušše, ale i tak jsme si na ní pořádně zapracovaly.. vyzkoušely jsme maskování, Gesso, vrstvení atd.. :)

předloha:






 
 
 
kurz srpen :
23.8. stránka do alba dle sketche

tentokrát náročnější předloha, více zdobení, různé efekty
předloha :





moje ukázková stránka


a už jedemééé :o)






Díky za nahlédnutí.. hned zítra přidám fotky i z dnešního kurzu, který byl opravdu skvělý. Díky za účast. Katka

Komentáře

Oblíbené příspěvky