CASE Study Challenge #202

Hezký večer,
sotva jsem dodělala jedno přání, již tu máme další challenge :o)

CASE Study Challenge #202


Předlohou nám bylo nádherné přání s velikou úžasně barevnou květinou..

Já si tvorbu přání parádně užila.. Na craftovou čtvrtku jsem naembosovala text. Moje oblíbené květiny od Penny Black jsou též narazítkovány a zapečeny. Vybarvovala jsem fixami Spectrum Noir.. Gratulační štítek je natištěn StazOnem na vellum papíře :)



 
 
 Zadání se mi velice líbí, tak jsem opět nezůstala jen u jednoho přání :o))

Druhé je více barevné, s parádním otiskem razítka od Penny Black ..doplněno razítkem s novým gratulačním textem od Kety ..

Díky za nahlédnutí. Příjemný víkend. Katka

Komentáře

  1. Such fun cards!
    Thanks for joining us at Case Study!

    OdpovědětVymazat
  2. What a neat card! Love all the details.
    Thank you for being with CAS(E) Study this week.

    OdpovědětVymazat
  3. CUTE. love the Balloon, so FUN!! Thanks so much for joining us at FUSION, sure hope that you are inspired to join us again!!!

    I love the embossing on the CASE Stufy card too!!!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky